راهنمای خرید

online-order

خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مشتری عزیز، جهت اخذ کالا و یا خدمات شرکت، پس از بررسی محصول مربوطه و قیمت دستگاه ضبط صدا، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی می توانید توسط تلفن، فکس، ایمیل و یا گفتگوی آنلاین با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنید و درصورت تمایل به خرید، می توانید به دو روش عمل کنید:

1- خرید آنلاین: روی لینک خرید از طریق پورتال فروش شرکت کلیک کرده و مراحل خرید را دنبال کنید تا صورتحساب شما به صورت اتوماتیک صادر شود. سپس صورتحساب خود را می توانید به صورت آنلاین (از طریق کارت های عضو شتاب) و یا ثبت فیش واریزی بانکی پرداخت کنید.

2- .واریز وجه: با مدیر فروش هماهنگ نمایید تا پس از هماهنگی و دریافت شماره حساب و واریز وجه، محصول شما به آدرس مورد نظرتان ارسال شود.(برای واریز وجه می توانید از طریق واریز به شماره کارت 5022291090294784 بنام مریم اخترشناس، اقدام نمایید.)

نحوه ارسال دستگاه

ارسال دستگاه برای شهروندان تهرانی با پیک موتوری و یا دریافت دستگاه به صورت حضوری صورت می پذیرد و برای هموطنان دیگرمان در شهرستان ها به صورت ارسال با پست پیشتاز و یا شرکت های حمل و نقل می باشد.
1- از طریق اداره پست به صورت پیشتاز (سراسر کشور)
2- از طریق شرکت های حمل درب به درب از قبیل تیپاکس، کالارسان، چاپار (نمایندگان این شرکت ها در سراسر کشور)

گارانتی محصولات

گارانتی هر دستگاه به نام خریدار در پورتال فروش شرکت ثبت می شود و پشتیبانی و یا ارائه هر نوع اطلاعات فنی فقط به خریدار داده می شود. محصولاتی که دارای گارانتی تعویض بوده در کمتر از دو روز کاری پس از بررسی واحد فنی، تعویض خواهد شد و محصولاتی که دارای گارانتی تعمیر هستند در کمتر از یک هفته تعمیر خواهند شد. هزینه حمل و نقل به عهده خریدار می باشد.

موارد زیر شامل گارانتی نبوده و هزینه تعمیر دستگاه اخذ خواهد شد:

درصورتی که دستگاه به دلیل ضربه و شکستگی مدار و قطعات معیوب شود

درصورت ورود آب و یا مایعات دستگاه دچار آبخوردگی شود.

درصورت اتصال برق شهری بصورت مستقیم و یا اتصال ولتاژ بالاتر از تغذیه دستگاه (مثلا استفاده از آداپتورهای متفرقه مانند شارژرهای لب تاپ)

این شرکت تلاش کرده است تا اکثر محصولات (دستگاه ضبط صدا و دستگاه ضبط تلفن) را با مناسب ترین قیمت ممکن (در اکثر محصولات تضمین پایین ترین قیمت در سطح کشور) در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد و در این راستا قیمت های درج شده مقطوع هستند.

به دلیل الکترونیکی بودن محصولات تحت هیچ شرایطی محصول فروخته شده تعویض و یا پس گرفته نمی شود.

شماره تماس: 09302670075 

3

درباره ما

about-us

​شرکت ضبط مکالمات تلفن

این مجموعه از سال 1385 با تلاش های خستگی ناپذیر خود در بازار و در رشته الکترونیک و مخابرات به موفقیت هائی دست پیدا کردند که حاصل عشق به کار و عطش آنان به فراگیری علم بود. طراحی دستگاه ضبط مکالمات تلفنی، دستگاه ضبط صدای محیط، رادیوماکس، سوئیچ های کنترل از راه دور، اختراع سیستم کنترل هوشمند مصرف برق و طراحی های منحصر به فرد سیستم های میکرو کنترلر از جمله این موفقیت ها بود که باعث شد تا ذهنیت ادامه کار در قالب این مجموعه محقق شود.

ورود به بازار باعث شد تا در یابیم دستیابی به موفقیت در دنیای امروز با وجود رقابت های شدید نیازمند بهره گیری از علوم جدید است. تغییر الگوی های رفتاری مصرف کننده، تغییرات اساسی نظام عرضه و تقاضا، و از همه مهمتر پیدایش سازمان تجارت جهانی باعث شده تا روش های سنتی فروش جای خود را به فرمول های جدید بازاریابی بدهند.

شرکت در سمینارهای بازاریابی و کارآفرینی باعث شد تا متوجه نگرش های تجاری غلط در سیستم خود و در شعاع وسیعتر در سطح استان و کشور شویم. نبود شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی و از طرفی در پیش داشتن فضای WTO (که از آن با نام طوفان سونامی یاد می کنند) باعث شد تا برآن شویم تا با بهره گیری از معلومات و تجربیات اساتید و مشاوران زبده بازاریابی و بکارگیری آخرین دستاوردهای علمی در جهت ارتقاء عملکرد و آماده سازی خود و دیگران همگام با سراسر کشور بکوشیم.

اهداف ما

ما می دانیم که نمی‌دانیم، و خوب می دانیم که باید بدانیم.

* می دانیم که کیفیت زندگی انسانها تغییر نخواهد کرد مگر کتابی مطالعه کنند، در کلاسی آموزش ببینند یا با شخصی رابطه برقرار کنند. (مثلث ان ال پی)
* ما تلاش می کنیم تا هر روز بهتر با مشتری ارتباط برقرار کنیم و روشی جدیدتر برای رفع نیازهای او پیدا کنیم.!

2